صادرات پسته به کانادا

صادرات پسته به کانادا

آشنایی با صادرات پسته به کانادا

از آنجا که متقاضیان پسته ایرانی در کانادا بسیار زیاد است، صادرات پسته به کانادا رقم قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. سالانه مقدار زیادی از انواع پسته ها همچون پسته کله قوچی، پسته فندقی، پسته احمدآقایی و پسته اکبری به کشور کانادا صادر می شود. (برای مشاهده قیمت پسته به صفحه ی مورد نظر وارد شوید)

قوانین مربوط به صادرات پسته به کانادا

صادرات به کانادا به اخذ گواهی های بهداشت و سلامت احتیاج دارد. البته قوانین این کشور در مورد گواهی های بهداشتی به شدت کشورهای اروپایی سختگیر نمی باشد. ولی اخذ گواهی آفلاتوکسین برای این کشور الزامی می باشد.

نحوه صادرات پسته به کانادا

شیوه صادرات پسته به کانادا دارای قوانینی می باشد. عموما پیش از اینکه سفارشات در حجم بالا گرفته شوند، از صادرکنندگان پسته خواسته می شود تا مقدار کمی از محصول خود را به عنوان نمونه برای خریداران ارسال کنند. اگر خریداران رضایت داشتند اقدام به سفارش بیشتر می کنند. نمونه های محصول باید توضیحات مشخصی در مورد کارایی، فواید و مشخصات کالا داشته باشد.

زمانی که نمونه تایید شد، صادرکنندگان با استفاده از خدمات بیمه محموله خود را ارسال می کنند. چون بیمه در صورت به وجود آمدن خسارت نسبت به جبران آن اقدام می نماید.

بسته بندی های کالا باید به صورت دقیقی انجام شود، به صورتی که به هیچ عنوان در معرض رطوبت و حرارت قرار نگیرد. همچنین بسته بندی نامناسب امکان دارد موجب افت کیفیت پسته ها شود و احتمال رشد قارچ های آسپرژیلوس و سمومی مانند آفلاتوکسین در آنها وجود دارد. بهترین بسته بندی برای سلامت رسیدن پسته به مسیرهای دوری همچون کشور کانادا، وکیوم آنی یو وی می باشد. این بسته بندی دارای بالاترین قابلیت برای نگهداری و حفظ کیفیت پسته است. شماره کالاهای ارسالی باید روی بسته بندی های محصول درج گردد. به جز آن وزن، تاریخ تولید و انقضای آن نیز باید روی محصول وجود داشته باشد.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به اسپانیا
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به پاکستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات