صادرات پسته به پاکستان

صادرات پسته به پاکستان

چگونگی صادرات پسته به پاکستان

در نقاطی از پاکستان به صورت محدود تولید و کشت پسته انجام می شود. اما مقدار پسته تولید شده، پاسخگوی مصرف داخلی این کشور نمی باشد. به همین دلیل صادرات پسته به پاکستان انجام می شود. اکثر خریداران پسته از پاکستان علاقه زیادی به خرید پسته بادامی دارند. برخی مناطق هم پسته فندقی را ترجیح می دهند. این نوع از پسته ها دارای قیمت مناسبی می باشد. قیمت پسته برای پاکستانی ها یکی از پارامترهای اصلی برای خرید می باشد. از همین رو شناخت بازار هدف یکی از نکات بسیار مهم در صادرات می باشد. اهمیت قیمت برای تجار پاکستانی باعث به وجود آمدن یک بازار رقابتی شده است.

هدف از صادرات پسته به پاکستان

صادرات پسته به پاکستان به دو منظور صورت می پذیرد. اول به منظور مصرف داخلی کشور و دیگری به منظور صادر نمودن مجدد محصول به کشورهای دیگر. مصرف پسته در پاکستان بسیار بالا است. از همین رو این محصول را در تناژ بالا به این کشور صادر می کنند.

در گذشته تاجران پاکستانی پسته را به صورت بسته بندی از ایران خریداری می نمودند. اما طی سال های اخیر دریافته اند که سود بسته بندی بالا است. به همین خاطر عموما پسته ها را به صورت فله ای از ایران تهیه می کنند و بسته بندی را در کشور خود انجام می دهند. پس از بسته بندی محصول را در بازار مورد نظر خود عرضه می کنند.

موانع صادرات پسته به پاکستان

بازار پاکستان، بازاری کاملا رقابتی می باشد. در واقع اتحادیه های و اتاق های بازرگانی نقش مهمی در اقتصاد این کشور بازی نمی کنند. همین موضوع و عضویت این کشور در سازمان تجارت جهانی باعث شده تا ورود به بازار پاکستان کار سختی باشد.

یکی دیگر از موانع اصلی تجارت با کشور پاکستان، قاچاق کالا و مرزهای ناامن و طولانی می باشد. مرزهای مشترک نیز کنترل صحیحی ندارند و همین موضوع این امر را تشدید نمود است.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به کانادا
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به اردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات