صادرات پسته به اردن

صادرات پسته به اردن

صادرات پسته به اردن به چه صورت است؟

صادرات پسته به اردن بیشتر به صورت خلال پسته صورت می گیرد. در واقع خلال پسته یکی از مشتقات بسیار گران قیمت پسته می باشد. قیمت بالای آن باعث شده است تا مصرف آن در داخل کشور ایران خیلی زیاد نباشد. به همین خاطر بخش اعظمی از خلال پسته های تولید شده در کارخانه های ایران به کشورهایی مانند اردن فرستاده می شوند.

خلال پسته ایرانی علاوه بر اینکه دارای طعم خوبی است و مرغوبیت زیادی دارد، روغن زیادی نیز دارد. همین مسئله موجب شده که خلال پسته در کشورهای زیادی مورد توجه قرار گیرد.

روش ها و مشکلات صادرات پسته به اردن

 برای صادر نمودن این محصول روش های زیادی وجود دارد. روش هوایی و دریایی یکی از پر استفاده ترین این روش ها است.

از آنجا که مقامات اردن سعی می کنند، سیاست های دیکته شده از سوی غرب را در مورد ایران در نظر بگیرند، صادرات پسته به اردن به شدت تحت تاثیر سیاست های غربی قرار می گیرد. در واقع روابط اردن و ایران تحت تاثیر اوضاع اقلیمی کشور است. به این خاطر که روابط خارجی اردن طبق شرایط اقتصادی تعیین می گردد، برای همین اردن محتاج کمک های خارجی می باشد. حامیان مالی اردن سیاست های مد نظر خود را به این کشور تحمیل می کنند.

بهترین نوع پسته برای صادرات پسته به اردن

برای کشور اردن اولویت با کیفیت مغز پسته می باشد. به همین خاطر بیشترین نوع پسته ای که به این کشور صادر می گردد، پسته سبز و درجه یک آن است. انواع پسته هایی که به اردن فرستاده می شود شامل مغز پسته سبز پوست کنده یا دو پوست شده ای است که ظاهری بسیار خوب و سبز دارد. مغز پسته جنگلی نیز پر روغن، سبز و ارگانیک است. قیمت این نوع پسته نسبت به باقی آنها مناسب تر می باشد. سومین نوع نیز فرآورده های مغز پسته مثل پودر و خلال پسته است که برای پخت شیرینی و در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به پاکستان
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به ارمنستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات