صادرات پسته به ارمنستان

صادرات پسته به ارمنستان

صادرات پسته به ارمنستان چگونه است؟

ایران می تواند برای صادرات پسته به ارمنستان از مرز زمینی استفاده کند. همین موضوع باعث می شود تا صادرات به این کشور راحت تر صورت پذیرد و حجم مبادلات این دو کشور قابل قبول می باشد. ارمنستان دنبال خرید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب است. پسته اکبری در این کشور طرفداران بیشتری دارد و ارزش اقتصادی بیشتری نسبت به پسته های دیگر دارد.

فروش عمده پسته به ارمنستان به صورت بسته بندی شده صورت می گیرد. اما عده ای از تجار ارمنستان نیز پسته را به صورت فله ای خریداری می کنند. در واقع بازار تقاضا برای هر دو نوع وجود دارد.

روش های صادرات پسته به ارمنستان

حمل و نقل زمینی ساده ترین روش برای این کشور است  که مرز مشترکی با ایران دارد. حمل نقل هوایی و دریایی هزینه های زیادی در بر دارند. استفاده از راه های دریایی و هوایی باعث می شود که قیمت نهایی پسته زیاد شود. به همین دلیل اکثر تاجران ارمنی از راه زمینی کالای خود را وارد می کنند. از همین رو قیمت پسته در این کشور ارزان می باشد.

همانطور که گفته شد برخی از خریداران و تاجران ارمنی پسته را به صورت بسته بندی می خرند و بعضی دیگر این محصول را به فله ای خریداری می کنند. قیمت خرید پسته به صورت بسته بندی بالا می باشد. به همین دلیل بعضی از وارد کنندگان خرید فله ای را ترجیح می دهند.

نکات مهم در مورد صادرات پسته به ارمنستان

برای صادرات پسته به ارمنستان ابتدا باید اطلاعات کامل و جامعی در مورد بازاریابی صادرات این محصول انجام شود. تحقیقات میدانی برای این امر مناسب ترین راه است.

از آنجا که تجارت پسته در ارمنستان پرسود می باشد، نوسانات ارزی باعث شده تا قیمت پسته در این کشور متغیر باشد.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به اردن
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به هنگ کنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات