صادرات پسته به اسپانیا

صادرات پسته به اسپانیا

صادرات پسته ایران به اسپانیا (منبع)

میزان تناژ صادراتی : ۲,۸۲۶,۷۰۵

ارزش ریالی : ۷۹۹,۰۴۰,۷۷۱,۹۵۲

ارزش دلاری : ۲۲,۹۲۶,۴۹۴

واردات پسته اسپانیا (منبع)

واردات پسته اسپانیا (منبع)

صادرات پسته اسپانیا

صادرات پسته عراق

آشنایی با صادرات پسته به اسپانیا

صادرات پسته به اسپانیا دارای یکی از قوی ترین بازارها می باشد. این محصول در کشور اسپانیا به خوبی شناخته شده است. عموما پسته هایی که از ایران به اسپانیا صادر می شوند در خود اسپانیا بسته بندی می گردند. پس از بسته بندی دوباره این محصولات را به دیگر کشورهای دنیا صادر می کنند.

دلیل این کار هم بدنام شدن واردات مستقیم از ایران می باشد. چون اخیرا کیفیت پسته های خندانی که از ایران به بازار اروپا ارائه گشته، پایین بوده است. همین مسئله باعث شده تا کشورهای اروپایی رغبت بیشتری نسبت به خرید از اسپانیا داشته باشند.

بهترین نوع پسته برای صادرات پسته به اسپانیا

تاجران کشور اسپانیا عموما مغزهای پسته کالک یا کال سبز بهداشتی و استاندارد را برای خرید بیشتر ترجیح می دهند. قیمت این مغز پسته سبز برای صادرات بالا است. اما اکثر خریدان برای کاهش دادن قیمت مخلوطی از مغز پسته های سبز درجه یک و درجه متوسط بهداشتی را در کنار هم خریداری می کنند.

نوع دیگر پسته که بین تاجران این کشور محبوب است، پسته آبخندان می باشد. دلیل محبوبیت آن نیز قیمت پسته برای صادرات مناسب تر میشود.

قوانین صادرات پسته به اسپانیا

به طور کلی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای وارد کردن مواد غذایی از دیگر کشورها، دارای قوانین سختگیرانه ای می باشند. اسپانیا نیز از این قاعده مستثنا نیست. پس بهتر است برای صادرات این محصول از تمامی قوانین موجود مطلع شد. چرا که هر نوع عدم شناخت و یا اشتباه در ارسال می تواند برای صادرکننده بسیار گران تمام شود.

مهمترین گواهی مورد نیاز و استانداردی که باید در مورد صادرات پسته به اسپانیا مورد توجه قرار گیرد، استاندارد آفلاتوکسین است. آفلاتوکسین یک قارچ سمی است که سبب بیماری های مختلفی همچون سرطان در طولانی مدت می گردد. به همین خاطر برای صادر کردن این محصول حتما باید گواهی استاندارد آفلاتوکسین را از آزمایشگاه های معتبر و مورد تایید اروپا دریافت نمود. چنانچه بسته ارسالی مورد تایید بهداشت کشور اسپانیا قرار نگیرد، محموله مورد نظر برمی گردد یا معدوم می شود.

حمل بار به اسپانیا از سه طریق انجام می شود:

حمل بار به اسپانیا از سه طریق انجام می شود:

حمل هوایی به اسپانیا

حمل هوایی به اسپانیا به فرودگاه بین المللی باراخاس در مادرید، فرودگاه بین المللی بارسلونا و فرودگاه والنسیا انجام می شود. هزینه ارسال بار به ایتالیا به وزن و حجم کالا و مبدا و مقصد کالا بستگی دارد.

حمل دریایی به اسپانیا

حمل دریایی به اسپانیا به سه روش فول کانتینر، خرده بار و فله ای (BULK) انجام می‌گیرد. حمل بار دریایی به بنادر مهمی همچون بندر بارسلون، بندر والنسیا، مالاگا و بیلبائو انجام می شود.

حمل جاده ای به اسپانیا

حمل جاده ای به اسپانیا به دو صورت فول تراک و خرده بار انجام می‌شود. به دلیل مسافت طولانی ایران به اسپانیا هزینه حمل زمینی بسیار زیاد است.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به عراق
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات