صادرات پسته به لبنان

صادرات پسته به لبنان

آشنایی با صادرات پسته به لبنان

صادرات پسته به لبنان دارای رونق خوبی می باشد. چرا که لبنان به عنوان کشوری واسطه برای صادرات این محصول به کشورهای عربی و مصر به حساب می آید. همین موضوع سبب می شود تا بازار این کشور مقصد خوبی برای صادرات به حساب آید. (برای مشاهده قیمت رو به صفحه ی قیمت پسته مراجعه کنید)

بهترین نوع پسته برای صادرات پسته به لبنان

تجار لبنان خریدار پسته اعلا و درشت هستند که اصطلاحا به آن پسته با انس پایین گفته می شود. پسته کله قوچی بهترین پسته ای است که در بازار ایران وجود دارد.

پسته کله قوچی ظاهری زیبا دارد و یکی از انواع پسته های گرد می باشد. طعم و کیفیت آن نیز بسیار خوب است. پسته کله قوچی اعلا نیز پسته ای انس پایین و درشت است که در خیلی از موارد توچین و دستچین می باشد. پسته کله قوچی در ایران بیشتر در استان خراسان و کرمان تولید می گردد.

پسته توچین یا دستچین به نوعی از پسته گفته می شود که میان آنها هیچ پسته دهن چفت، دهن بسته و یک طرف چاک وجود نداشته باشد. سوا کردن این پسته ها توسط نیروی انسانی صورت می پذیرد. البته ناگفته نماند، از آنجایی که این کار به دست انسان ها انجام می شود باید درصدی نیز برای خطا در نظر گرفت که خطای چشمی می باشد.

همان طور که گفته شد کیفیت پسته برای تجار لبنانی دارای اهمیت خیلی زیادی است. به همین خاطر تحویل دادن پسته ای با کیفیت معمولی تر باعث می شود اعتماد آنها از بین برود و همچنین فروشی در کار نخواهد بود.

روش صادرات پسته به لبنان

این محصول را بیشتر از طریق دریا و راه آبی به لبنان می فرستند. این مسیر نسبت به مسیر هوایی قیمت مناسب تری دارد و همچنین امنیت آن بیشتر می باشد. تنها در مواردی که حجم پسته خریداری شده خیلی زیاد نیست اقدام به وارد کردن پسته از طریق هواپیما می نمایند.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به آلمان
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به کویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات