صادرات پسته به امارات و دبی

صادرات پسته به امارات

بررسی صادرات پسته به امارات

صادرات پسته به امارات به عنوان مصرف کننده و صادر کننده مجدد یکی از بازارهای شناخته شده در جهان می باشد. بخشی از پسته ای که وارد امارات می شود به مصرف داخلی این کشور تعلق دارد و بخشی دیگر دوباره به کشورهای اروپایی، یا به چین و هند فرستاده می شود.

بهترین راه صادر کردن این محموله به امارات از طریق دریا می باشد. به این وسیله هم هزینه صادرات کاهش پیدا می کند، هم راه آبی برای این کار امن تر می باشد. پر اهمیت ترین بندر تجاری این کشور بندر جبل علی در دبی است. این بندر دارای موقعیت خوبی است. خیلی از محصولات پسته که از ایران خریداری می شوند از طریق این بندر وارد امارات می گردند.

رقبای صادرات پسته به امارات

در واقع امارات قلب تپنده تجارت کشورهای عربی به حساب می آید. این کشور محموله پسته خود را یا از بازار ایران تامین می کند یا از بازارهای تولید پسته آمریکا. اما فاصله زیاد آمریکا با این کشور باعث شده تا ایران برای آنها گزینه بهتری باشد. به این صورت هم این محصول را با کیفیت بهتری تهیه کرده اند، هم هزینه حمل و نقل را کاهش می دهند. البته که قیمت پسته ایرانی به خاطر کیفیتی که دارد به مراتب بالاتر از پسته آمریکایی می باشد.

بهترین نوع پسته برای صادرات پسته به امارات

این که چه نوع پسته ای برای این کشور مناسب تر است کاملا به قصد و نیت تاجر اماراتی بستگی دارد. این که مقصد نهایی برای فروش این محصول کجا است. عموما تاجران برای مصرف داخلی کشور پسته درجه یک اکبری یا احمد آقایی یا کله قوچی انس بالا خریداری می کنند. اما اگر قصد آنها از خرید پسته صادر کردن آن به کشورهای دیگر باشد، خرید خود را وابسته به نیاز آن بازار و سلیقه آنها انجام می دهند.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به کویت
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات