صادرات پسته به هند

صادرات پسته به هند

چگونگی صادرات پسته به هند

به خاطر اینکه مردم هند علاقه زیادی به استفاده از پسته نشان می دهند، صادرات پسته به هند مقدار قابل توجهی می باشد. رنگ سبز مغز پسته، روغن آن و طعم بی نظیرش باعث شده تا این محصول در انواع غذاها و شیرینی ها استفاده گردد. این موضوع در مورد شیرینی های سنتی کشور هند نیز صادق است. به همین دلیل خریداران هندی علاوه بر خود پسته، فراورده های آن را نیز وارد می کنند.

نحوه صادرات پسته به هند

خریدارانی که حجم بالای این محصول را برای فروش عمده سفارش می دهند، پسته را از ایران به صورت فله ای خریداری می کنند. ولی اکثر تجار این کشور سفارش کارتن های 10 کیلویی و وکیوم شده را ترجیح می دهند.

عموما محموله پسته را از طریق دریا و مسیر آبی به کشور هند ارسال می کنند. قوانین این کشور برای وارد کردن این محصول خیلی سختگیرانه نمی باشد.

بهترین نوع پسته برای صادرات پسته به هند

پسته رفسنجان در هند طرفداران زیادی دارد. نوع پسته ای که تاجران این کشور انتخاب می کنند، اکثرا از نوع احمدآقایی و اکبری می باشد. شهرهای مختلف ایران پسته احمد آقایی را کشت می کنند، اما مرغوب ترین آنها در نوق رفسنجان کشت می شود. پس از آن نیز کیفیت پسته احمد آقایی سروستان فارس دارای کیفیت خوبی می باشد.

شرایط اقتصادی مردم هند خیلی خوب نیست. از همین رو اکثر خریداران سعی در تهیه این محصول با قیمت پسته مناسب دارند. علاوه بر قیمت طعم پسته و مغز سبز خوش رنگ این محصول برای آنها اهمیت زیادی دارد.

تاجران این کشور اهل چانه زدن هستند. به خاطر اینکه می خواهند پسته با کیفیت را با قیمتی ارزانتر تهیه نمایند. برای این کار می توان به آنها خرید پسته مخلوط را پیشنهاد داد. چنانچه خریداران توافق داشته باشند، این نوع خرید به آنها کمک می کند تا بتوانند پسته درجه یک و متوسط را با قیمتی پایین تهیه نمایند.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به تایوان
نوشتهٔ بعدی
صادرات پسته به ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات