صادرات پسته به یونان

صادرات پسته به یونان

بررسی صادرات پسته به یونان

بازار صادرات پسته به یونان، یکی از بازارهای رو به رشد و در حال پیشرفت می باشد. محصول پسته به دو صورت بسته بندی شده و فله ای به این کشور فرستاده می شود. این کشور سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر می باشد. همین صنعت گردشگری و وجود سلیقه های غذایی مختلف باعث شده تا تقریبا هر نوع خوراکی ای از همه جای دنیا در این کشور یافت شود. پسته یکی از مواد غذایی محبوب در یونان به حساب می آید. (برای مشاهدنرخ روز پسته به صفحه ی قیمت پسته مراجعه کنید)

شیوه صادرات پسته به یونان

خیلی از مواقع این محصول به صورت غیر مستقیم و از طریق کشور ترکیه به این کشور صادر می گردد. همین موضوع باعث شده تا صادرات مستقیم آن نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمتر باشد.

قوانینی که برای صادرات پسته باید رعایت گردد مربوط به استانداردهای گمرکی و تضمین فروش به منظور سلامت بار می باشد. به طور کلی کشورهای عضو اتحادیه قوانین بهداشتی سختگیرانه ای در مورد واردات محصولات غذایی و خوراکی دارند. رعایت این قوانین برای صادرکنندگان ایرانی نیز الزامی می باشد تا به این وسیله بتوانند خود را در بازار رقابت نگه دارند.

صادرکنندگان این محصول باید قبل اقدام به صادرات مطالعات دقیقی در مورد سلایق و نیازهای تاجران یونانی و رقبای موجود در بازار این کشور داشته باشند. آنها باید با نوع پسته و نحوه بسته بندی ای که آنها درخواست می کنند آشنایی داشته باشند. از شرایط استانداردهای غذایی و بهداشتی، شرایط گمرکی و سایر مجوزهای لازم مطلع باشند.

بهترین نوع پسته برای صادرات پسته به یونان

از آنجایی که مصرف کنندگان پسته در کشور یونان محدود به قشر خاصی نمی شوند و تنها مصرف کنندگان آن شهروندان این کشور نمی باشند، بنابراین تجار این کشور متقاضی انواع مختلف پسته می باشند. اما اکثر آنها پسته فندقی درجه یک، مغز پسته کال معمولی و دو پوست شده و مغز پسته فندقی را برای خرید و واردات انتخاب می کنند.

برای خرید پسته و تامین بار صادراتی بصورت فله و بسته بندی با شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
صادرات پسته به ایتالیا
نوشتهٔ بعدی
دلیل محبوبیت پسته آمریکایی در چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات